اشخانی

بسم الله الرحمن الرحیم. بدون شرح ، هرچند دنبال در برنامه ام نیست ولی دنبال می شوی . لینک کن تا وبلاگت را اگر پر محتوا بود دوجا لینک کنم

اشخانی

بسم الله الرحمن الرحیم. بدون شرح ، هرچند دنبال در برنامه ام نیست ولی دنبال می شوی . لینک کن تا وبلاگت را اگر پر محتوا بود دوجا لینک کنم

قسمت آن شده تا با دوستی کردتبار این وب را دوباره راه اندازی کنیم.

باشد که ازین پس مطالب مرا بدون مثل قبل بخوانید.

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

نظرات (۳)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

سلام 

جناب ، این نام بنده هست و بهترست آنرا تغییر دهی. به مدیریت بیان اطلاع می دهم چنانچه اگر تخطی کنی و چنانچه یک مطلب با نام خودم ببینم اقدام قانونی به مراجع ذیصلاح می‌کنم و اگر پلیس فتا بیاید وسط! تا آخرش می روم. 

حتما میدانی که جعل هویت دیگری ، زندان دارد. از نام ثبت دیگری پرهیز کن چون عواقب خطرناکی دارد. 

امیدوارم عقلانی رفتار کنی! 

این نام را تغییر بده و هرگز بفکر سواستفاده از نام بنده به هر طریقی مباش. از تخلص و نام حقیقی من چنانچه سواستفاده شود به پلیس فتا ، وزارت اطلاعات و دستگاه قضا گزارش و شکایت می‌کنم. 

الان هم دستگاههای امنیتی بخاطر اوضاع خاورمیانه ، روی این مسائل خیلی حساسند و بشدت برخورد می کنند. 

دلیل دشمنی شما با من چیست؟ 

حذفش کن ، و از عواقب بترس. کار شما بسیار عواقب خطرناکی دارد. الان تغییر دادی و حذف کردی می گذرم ولی اگر نکردی بجز بیان ، پلیس فتا و اطلاعات و قضا را نیز در جریان می گذارم. یعنی ناخودآگاه کار به اینجاها می کشد. 

میتوانی دوستانه بگویی تا ببینم برای چه نسبت به من ، مشکل داری؟ 

 

خلاصه همین. 

پاسخ:
جناب ارشادی عزیز این وبلاگ رو ساختم تا یه روز اگه قصد داشتین برگدین تقدیمتون کنم . و من قصد جسارت نداشتم و حالا که می بینم ناراضی هستین حذفش کردم .امیدوارم یه روز بگردین
  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    پاسخی در بلاگ اسکای نوشتم لطفا مطالعه کنید. 

    شما خودتان را معرفی بکنید، ممنون میشوم. الان من اصلا نمیدانم با چه کسی دارم صحبت می‌کنم. متشکر هستم اگر بگویید.

     

    اینطوری ، تو را بخدا ننویسید چون دلم می گیرد و بغض می گیرم. 

    می دانم که خیلی از بچه‌های بیان مرا واقعا دوست دارند ولی خیلی‌ها هم سایه‌ی مرا با تیر میزنند. 

    برایم سؤالی پیش آمده که چطور فایوآیکون بیان و بلاگ در کنار اسمم هست در صورتیکه هیچ وبلاگی این را ندارد بجز خود بلاگ بیان. 

    شما از کارکنان این شرکت هستید ؟ 

     

    خیلی دوست دارم که دوباره در بیان بنویسم ولی..... به جنگ و جدال و ناکامی حاصله نمی ارزد. 

     

    حیف و افسوس برای دو وبلاگی که با آنهمه نظر و جواب از بین رفت. اگر روزی بنویسم ، هفته‌ای دو مطلب بیشتر نمی نویسم. و نظرات را نیز دیگر به این سرعت که جواب میدادم نمی دهم. 

    خوب بچه‌های بیان ، نه همه ، ولی خیلی‌ها با کامنتهای آزاردهنده منرا از نوشتن انداختند. حتی یکی گفت که ما مخاطبان قیدت را می خواهیم بزنیم. 

     

    انشاءالله روزی برسد که هیچ امیدی ناامید نشود. 

     

    کامنت را کامل بخوان ، برایم سوالاتی پیش آمده که دوست دارم برایم بگویی. تشکر. 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی